Fascination About webmehr

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سياسي «فردا» با اشاره به طرح اتهام برخي از خبرگزاري ها و روزنامه ها به "سيد حسن خميني" يادآورشد: بيت امام راحل از چنان قداستي برخوردار است كه تمامي ملت ايران و ديگر ملتهاي مسلمان تا صبح قيامت بدهكار حضرت امام و فرزندان ايشان هستند.

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

Content is split into subsections, which Just about every Have a very dotted border. You may delete or edit the contents of a subsection by clicking the or icons at the highest proper corner on the subsection.

Simply click here to obtain   webmehr Rename or reorder a web page through the options menu next to the web page identify. Alternatively, click a page's identify to rename it or drag a page's title to reorder it.

امروز سه دهه پر فراز و نشیب از روزی که امام راحل(ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد می‌گذرد و با توجه به این که مبارزه مستضعفین با مستکبرین و تلاش برای احیای اسلام و حاکمیت قوانین اسلامی، مطلوب وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک و سالم است، امروزه روز قدس به نمادی برای مبارزه با ظلم و ستم و تلاش برای احیای حقوق همه مظلومان جهان تبدیل شده است و در این روز نه تنها مسلمانان، بلکه همه ستمدیدگان و مستضعفان و آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان، یک‌صدا بر سر ظالمان و مستکبران جهان فریاد می‌زنند و حقوق تضییع شده محرومان و مظلومان جهان را از قدرت‌های سلطه‌جو و تمامیت‌خواه طلب می‌کنند.

از جمله تکنیک ها و راه کارهای عملی که در سئوی داخلی مورد استفاده قرار میگیرد:

حالا فارغ از اینکه این صحت و سقم این اعترافا ت مشمول چه حکمی می شود، آيا این اعترافات بخشی از یک پروژه سیاسی است که باید به سرانجام خاصی برسد؟

ePortfolio Options To alter the configurations for your personal ePortfolio, simply click the "ePortfolio Settings" url (show me). You are able to rename the portfolio and in addition alter whether it is community or private. Private portfolios are only noticeable to those to whom you grant accessibility. Phase

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.

دکتر محسن رضایی تصریح کرد: اگر بنده سکان ریاست جمهوری را به عهده می گرفتم، با تحقق برنامه ها و سیاستهای اقتصادی که سالهای سال روی آنها فکر کرده بودم می توانستم بهبود وضع کنونی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

خاصیت هنرمند این است كه آنچه را چشم معمولی نمی بیند ببیند ... خاصیت دل لطیف هنرمند این است كه شامه حساس اش بوهای بد را كه خیلی ها حس نمیكنند حس كند و هشدار بدهد.

    مسیر خرید کالا ساده طراحی شده باشد که کاربر دچار سردرگمی نشود.

 طی ده روز گذشته و پس از برگزاری جلسه پنجم دادگاه حوادث پس از انتخابات كه با شیوه جدید و منطبق بر قانون و بر خلاف جلسات قبل برگزار شده بود، فشارهای پنهان و آشكار زیادی بر قوه قضائیه جهت عقب‌نشینی از اجرای قانون و ادامه تخلفات در برگزاری دادگاه وارد می‌شود.

Report this wiki page